vrijdag 20 januari 2017

Vrijdaags

 Sibiu. Bed blijkt net aangekomen. Hoe is het mogelijk??! Slecht 2 mndn vertraging. Ik ga me dit keer niet met mijn voorgevoelens bezighouden. Ik heb ze in dit geval reeds mndn geleden uitgeschakeld. Ik heb het spul betaald, meerdere keren uitdrukkelijk gevraagd of het bed nu wel het juiste was en gewaarschuwd, dat het direct retour gaat als ook maar iets niet blijkt te kloppen. Niet dat dat nu indruk maakte. Heb me de vorige keer al verbaasd over het desinteresse van het verkopende personeel, toen het model compleet verkeerd bleek.

 Voor ik na mijn rugpijniging, waarbij vandaag op geheel onverwachte plekken pijnpunten werden gevonden, weer Coveswaarts toog nog de keukeneilandstoelen gescoord. Iedere stap is er weer eentje en het gaat best hard op het ogenblik. Lampen, damp, thermostaat, bed, stoelen. Nu nog boekenrek, Cd-rekken, eetkamerstoelen, slaapkamergordijnen, slaapkamerverlichting, tuinkamertrap en parketvloer. Gelukkig niet allemaal mijn pakkie an qua doen, maar beslissingen kun je toch beter zelf nemen en dat is lang nog niet altijd gebeurd.

 Ook nog ff de supermarkt ingedoken voor wat kleinigheden. En dit keer vreemd gegaan. Carrefour ipv Auchun.  Alles weer zoeken. Maar daar had ik zin in. Ook het aanbod proberen te vergelijken. Verse groente en vis ogen stukken beter. Natuurlijk is het aanbod niet 100% gelijk. Dat bracht me in herinnering waarom we in eerste instantie bij de ander terecht zijn gekomen. Vanwege de keuze in de bijzondere bieren. Ook nu was dat aanbod bij de Carrefour magertjes. Misschien gaan combineren? Betekent wel een keer extra naar de auto lopen. Met een halfvolle kar van de ene bij de andere super naar binnenlopen, gaat je niet lukken. En vanwege de bierkeuze koopje er maar alles. Rare mechanismen zijn dat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten