maandag 9 januari 2017

Inkakken

 Bezig. Allemaal huishoudelijk getut en aanverwante zaken, maar oké. Minpunt is de moeheid. Na weken van afwezigheid is ie er weer. Nauwelijks vier uur en afgebrand. Eén glas wijn en je kunt me het bed in schuiven. Gisteren verschoond, dus niks mis mee, maar dat is niet het streven. Dat wijntje maar ff laten zitten. Een koffie er tegenaan gegooid. Misschien komt het effect nog, maar die kick heb ik nooit gemerkt en mis ik nu ook. Zometeen een frisse neus halen met de honden, Misschien werkt dat beter. Hoewel ... terugkeren in de verwarmde ruimtes werkt verre van oppeppend. Het zal de oorzaak niet zijn,maar werkt zeker versterkend.

 Een uurtje ontspannen lijkt me wel aardig om vervolgens de tot op dit moment nog steeds ontlopen losse eindjes bij de kladden te pakken. Dat moet gewoon afgehandeld vandaag, Wil morgen niet weer geconfronteerd worden met mijn eigen dwarszitterij. Het is stukken makkelijker om anderen achter de vodden aan te zitten dan jezelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten