vrijdag 13 januari 2017

Efficiëntie

 Bezig dagje. Wat kun je in eentje toch veel meer doen dan met z'n tweeën. Geen uren verliezen aan die maag, die zonodige gevuld moet worden. Geen eindeloos neuzen naar dingen waar we helemaal niet mee bezig zijn. Hoger looptempo. Strakkere routing. Sneller beslissen. Had meer willen doen, maar mag tevreden zijn met de weken, die ik in een middag heb uitgespaard. Dat is overdreven, maar klinkt wel lekker.

 Verzekeringszaken geregeld, mijn rug laten mishandelen en bij de glasboer geïnformeerd naar ophang systeem voor glazen planken. Zeg je dat? Glas dus om dingen op te leggen en zetten ter completering van de badkamer. Die drie vormden het tijdskelet voor vandaag. Tussendoor koffie gedronken en aansluitend door de klussupermarkt en de reguliere supermarkt gestruind. Nee, ik heb niet gerend maar me wel gefocust op wat ik wilde hebben, uitvinden.

 Was de wagen niet al vol geweest, was ik ook nog langs de keukenboer gegaan voor de inmiddels gearriveerde keukenkrukken. Met verpakking zullen ze sowieso wel niet in de auto passen, maar ook zonder kartonnen omhulsel had het nu niet gekund. Die doen we een andere keer. Inmiddels donker iets van regen danwel zeiknatte sneeuw. Het leek bijna een thuiskomst na gedane arbeid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten