woensdag 18 januari 2017

Eindstreep

 Drie middagen werk. Drie! Toch goed gezien, dat ik het niet ff tussendoor voor elkaar zou krijgen, maar ik er de tijd voor moest nemen. Nou, die heb ik genomen en ook weer niet. Veel sneller had het niet gekund. Ook vanmiddag weer een hoop handelingen per plek waar de draden uit de muur staken. En het rare is, enerzjds ben ik tevreden en anderszijds word ik er niet warm of koud van, dat nu eindelijk gedaan is, wat al mndn geleden gedaan had kunnen zijn, als het zoeken naar de lampen sneller resultaat had opgeleverd. Je went aan alles ook aan wat er niet is.

 Eenmaal voor elkaar is het resultaat bovendien zo vanzelfsprekend, dat je bijna niet kunt bedenken, dat het pas koud twee uur op z'n plek zit in afgewerkte vorm. Kamers hebben schakelaars en schakelaars laten lampen branden of met licht geven stoppen. En stopcontacten mis je niet, zolang je ze niet nodig hebt.

 Dank een gebroken fitting is het resultaat trouwens nog geen 100%. Dat gaat echter geen vierde middag kosten. Het zoeken naar de vervanging zal meer tijd vragen dan het aansluiten. Ondertussen kan ik me mentaal voorbereiden op de volgende stap. Schakelen zonder schakelaar. Het kwam gisteren al ff ter sprake. Gevaarlijk moment.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten