maandag 16 januari 2017

Digibetis

 Tja, hoe zal ik dit voor het voetlicht duwen? Ik kan het natuurlijk ook gewoon niet doen. Dat dacht ik gisteravond, toen ik heftig overkokende bedacht, dat het slimmer was om het onbenoemd te laten. Ik merk echter, dat het me nog steeds dwars zit en als struikelblok fungeert bij het bloggen.

 Als je nou geen moer snapt van digitale zaken, omdat het je in feite geen ene ruk interessseert, maar je het wel leuk speelgoed vindt, dan lijkt het me aanbevelenswaardig om het pad der ingesleten schermaanrakingen niet te verlaten. Ik zal niet het woord 'handig' gebruiken, want dat bergt de pretentie in zich, dat er over nagedacht is, wat, dat weet ik zeker, absoluut niet gebeurt.

 Dus niet eerst op allerlei icoontjes klikken, gedwee de voorgestelde handelingen accorderen en pas om hulp vragen als het resultaat niet overeenkomt met de verwachtingen en de schade inmiddels onherstelbaar.

 "Wat is gebeurd?"
 "Ik weet het niet"
 "Wat heb je gedaan?"
 "Geen idee."

 Eigenlijk zou het me aan mijn reet moeten roesten, ware het niet, dat ik een paar mndn geleden een hoop werk heb gehad aan het overzetten van de WhatsApp chats van Samsung naar iPhone, die nu in een paar schermhandelingen compleet zijn gewist. Dankjewel. Alstubief, Graag gedaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten