donderdag 26 januari 2017

Tegendraads

 Zo'n afgeknepen begin van de dag. Niet de late verrijzenis, noch de was op nuchter maag of de verlate koffie dragen zorg voor dat gevoel maar het luttele aantal pageviews van gisteren: 10 stuks dank 4 bezoekers incl. mezelf. Ja, ik blijf van die dagen hebben, dat me dat wat tegenvalt. Nee, het aantal bezoekers en pageviews zijn geen drijfveren om bezig te zijn met het blog. Was dat zo, dan zou ik wel sex-verhaaltjes schrijven en dat in het Engels met veel plaatjes erbij en linken naar webcam-websites en ander bloot spul. Het is en blijft een spanningsveld, iets dubbels in mijn voldoening.

 Ergens de komende tijd, zullen wel mndn worden, hoop ik tijd, rust en motivatie te vinden om een nieuwe website á la masvieux.com op te zetten. Die website wordt zeer ws overgenomen door de nieuwe eigenaren, maar die hebben geen haast. Ik ben zeker niet de snelste in dat soort dingen, maar zij bungelen daar nog een eind achteraan.

 Ik heb, inmiddels alweer een jaar of 4 geleden, de nieuwe domeinnaam al geregistreerd. Cov.es Ik vond 'm wel aardig gevonden. Maar sindsdien is weinig meer gebeurd dan de jaarlijkse registratie betalen. Wat ik er precies mee ga doen, weet ik nog niet. Er zijn wat vage ideeën over de presentatie van mijn plek en z'n direct omgeving en dat kan natuurlijk zo ver uit de klauwen lopen als ik het zelf toesta. En daar komt vast ook een verwijzing naar het blog op te staan, maar zeker niet op de beginpagina.

 Als ik een relatief onbedorven vakantieplek, restaurant of bar ontdek ga ik ook niet van de daken af schreeuwen, dat je er geweest moet zijn en precies dat omzeep helpen, wat het zo bijzonder maakte, maar kan me wel wat mensen bedenken, die ik er deelgenoot van zou willen maken. Nee, ik probeer geen veren in mijn eigen reet te steken en dit is ook geen pleidooi voor reclame, dit is een poging de dubbelheid te illustreren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten