maandag 25 september 2017

Summummig

 Net de mogelijke samenstelling van de nwe Pc vastgesteld. Versie drie. Scheepsrecht dus. Een bevalling! Per onderdeel kan ik het allemaal net volgen. Het totaal is meer Chinees dan het ooit is geweest. DDR-4 geheugen is in dat kader nog simpel Nederlands

 Nu zien, dat het klopt wat ik me bedacht heb en, niet onbelangrijk, dat het te krijgen is. Morgen weer een Amazon-sessie er tegen aan gooien en verder met het relatief lokale contact, wat ik hier heb aangeboord. Voordat ik echter naar Cluj ga rijden, leuke plek maar toch, eerst nog het alternatief in Sibiu aan een persoonlijke passage onderwerpen. Online was het het niet, maar dat zegt niet alles.

 De volgende fase wordt het touwtrekken met de (mn lokale) leverancier. Hoeveel moeite wil hij (of zij, kleine kans) doen om het gekozene te regelen en niet ipv daarvan iets naar voren te schuiven, dat 'natuurlijk' bijna gelijkwaardig is maar vooral toch op voorraad. Wat ik wil is overdreven, geef ik grif toe, maar het idee op zo'n beest straks simpeltjes te zitten bloggen geeft een onwijs (gedateerd, maar oké) prettig gevoel van decadente overdaad. Pleonasme, maar dat is voor the final touch. En ik ga me dat gunnen, denk ik, schat ik zo in. Het is het drankje in de bar van het Hilton, vochtig als overal en toch anders. Anders aangenomen. Anders vormgegeven. Anders geserveerd. Anders genoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten