zondag 9 augustus 2020

Vrgtkns

  .... met de fiets naar een bar ergens op het platteland. Ik ben op zoek naar een advertentie. Vorige week stond ie daar in de krant en ik hoop het ding weer aan te treffen. De barvrouw verbaasd zich over mijn vrg terwijl ze rustig verder gaat met het drogen van de koffiekopjes. Geen advertentie dit keer. Wil terug gaan. Fiets weg. De vrouw zegt, dat de kinderen 'm wel meegenomen zullen hebben om buiten te spelen. Ik opzoek naar die kinderen en mijn fiets.

 Het beeld zwiept naar een stadse omgeving waar Y. ineens ten tonele verschijnt. Goed aangeschoten en tamelijk vervelend. Ik loop in een beige pak en als ik mijn armen beweeg komt iets uit de mouwen wat op rode wijn lijkt. Ik wil naar mijn flat om mijn kleren in het water te kunnen zetten. In de flat zijn werlui bezig. Ik trek mijn kleren uit. De vloeistof komt van mijn rug vandaan waar het dikke korsten heeft gevormd. Bloed? Y. ligt ondertussen op de vloer en kotst alles onder .....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten