zaterdag 22 augustus 2020

Vertragend

 Soms kan ik mijn prachtige koffiemachine uit de grond van mijn hart vervloeken. Zoals vanochtend. Zet je het ding aan, komt het met de eis om het bakje voor de koffiegrond te legen. 'Eis' want het ding doet niks voordat dit gedaan is. En als het nou alleen het leeg kieperen van het bakje was, zou het nog wel vervelend maar niet zo'n punt zijn. Nee, ook een volle lekbak moet geleegd en liefst schoongemaakt worden.

 Mok aan de kant, tap omhoog, rooster wegnemen, lade uittrekken, bakje legen, lade voor het bakje wegnemen, lekbak legen en deels drogen en alles terug in omgekeerde volgorde en dan eindelijk .... shit: Water bijvullen. Dan zou ik het apparaat bijna door het raam de straat op willen keilen.

 Als dan even later met één druk op de knop de LM begint te stromen is alles weer koek en ei. Bij de twee kop ben ik alweer helemaal in mijn sas met mijn machientje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten