maandag 21 september 2020

Vroegertje

 Half zeven op. Kwart voor acht aan mijn tweede koffie en de honden al gedaan. Dit is het begin van een dag die veel belooft en gaat waarmaken of me enkel een worst voor houdt? Laat ik van het eerste uitgaan. Niet dat ik ineens twee lijnen per halfuur doe. Hoewel ... me gisteren wel bedacht, dat het in principe vlotter moet kunnen zonder in de stress te schieten. Het gaat allemaal wel erg op z'n 11-en-30'ste. Maar er is meer te doen en daar hoop ik vandaag ruimte en zin voor te hebben.

 Bedacht me trouwens gisteren ook, dat ondanks het aantal uren dat ik met de spade in de weer ben, mijn rug zich behoorlijk gedeisd houdt. Blijkbaar pak ik dat deel beter aan dan de voorafgaande jaren. Afkloppen natuurlijk, maar vooralsnog is dat gewoon een feit.

 Half negen in de tuin staan moet kunnen. Wel met jas aan of bodywarmer. Fris kun je de ochtend niet meer noemen. Maar dat trek gauw bij als de zon een beetje op temperatuur komt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten