dinsdag 15 september 2020

Afgekapt?

 Uit de tuin in de wifi-bubbel direct de email gecontroleerd. Niet voor het eerst vandaag. Weer niks. De kas-meneer houdt het voor gezien? Hij kan natuurlijk ook accuut ziek zijn geworden, een allang geplande vrije dag hebben opgenomen, het antwoord net voor vijven gaan geven of de hele dag buiten het bedrijf aan de slag zijn geweest en z'n email niet op z'n mobiel hebben. Het zou kunnen. Ik heb zo mijn twijfels.

 Je zult als producent een dealer hebben die niet geïnteresseerd is in verkopen, als hij meer vrgn moet beantwoorden dan hem lief is. Daar worden een paar duizend euro omzet door diens neus geboord. Mocht de dealer het hierbij laten, ben ik benieuwd wat de producent daarvan vindt. Niet of ik gelijk heb of niet, maar dat een geïnteresseerde koper gewoon niet geholpen wordt. Ik ben nieteens vervelend geweest. Eerst maar 'ns rustig afwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten