dinsdag 15 september 2020

Kas(sa)

 Gisteren ergens bij drieën mijn -hopelijk- laatste email richting de serre-boer verstuurt en geen reactie terug gehad. Twee simpele en volgens mij éénduidige vrgn die ruimgerekend een kwartiertje werk zullen kosten. En dan heeft hij, want het is volgens mij een vent, ook nog ff om eventueel aanwezige stoom af te blazen. Maar nee, niks meer. Mag hopen, dat het er vandaag van komt. Maar ik ga niet de hele ochtend op mijn email zitten letten.

 Als je het medium niet gebruikt op de manier waarvoor het bedoeld is, dan schiet het niet op. Waar je je dan weer over gaat ergeren, vergetende, dat je zelf de vertragende factor bent. En die geldigheid van de offerte waarmee hij liep te pushen zal me een worst wezen. Zelfs als er niks verandert, wat dus niet het geval zal zijn, dan maakt hij maar gewoon een nwe. Lijkt me stug dan in een paar dagen tijd ineens een heel ander prijskaartje aan de serre hangt. Maar goed, zoiets mag je natuurlijk niet zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten