maandag 14 september 2020

Irritaties?

 Het is altijd weer amusant als mensen zich beroepen op hun status (marktleider in Roemenië) en op hun schouder kloppen voor dingen als aftersales service, maar het hen maar niet lukt om een éénduidige offerte naar wens te maken. Helemaal lachwekkend wordt het als ze zich op een gegeven moment beginnen te beklagen over de emailcorrespondentie. Geloof me, ik reageer niet voor mijn lol iedere keer als weer blijkt, dat het (nog steeds) niet duidelijk is. Het kan zo mijn dag bederven. Al eens van meedenken gehoord?

 De kas is in principe standaard maar er zijn een aantal onderdelen waarop keuze mogelijk is. Volgens mij is het dan aan de verkoper om te zorgen dat die keuzes éénduidig ingevuld worden, voordat iets van een offerte opgesteld wordt. Niet dat ik geen partij ben in deze. Ik mag het idee hebben dat ik duidelijk ben. De verkopende partij moet zorgen dat dat ook werkelijk zo is. Anders blijf je dus ping-pongen via de email. Wat nu dus gebeurd is. En ondanks het feit dat de verkoper inmiddels een punthoofd van mij zal hebben gekregen, leert de verkoper nauwelijks.

 Dat een offerte verloopt als ik niet op tijd aanbetaal, is nou niet het argument dat mij aanzet tot het inslikken van vrgn. Zeker niet als een bestaande onduidelijkheid niet uit de weg is geruimd en er nog een nwe bijgekomen is. Tja, 'Ja en Amen' is natuurlijk een stuk makkelijker en zeer ws blijkt dan achteraf ook die aftersales service niet zo spetterend als gepresenteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten