zaterdag 19 september 2020

Inzakken

 De rondetijden zijn opgelopen naar 45 minuten. Het is mijn dag niet wat het spitten betreft. Een dag op, een dag af. Zou het beter zijn om die dag dat het minder gaat dan maar helemaal over te slaan? Ik denk, dat ik er niks meer om doe op de dagen dat het beter gaat. Dus maar niet doen. Alle kleine beetje helpen. Eerst maar eens in de keuken aan de slag. Vanavond een fatsoenlijke maaltijd ipv de snelbuffets van de afgelopen dagen. Daarna kan ik altijd nog zien of de dag van vandaag last heeft van een omgekeerde setting. Wie weet sta ik vanmiddag fluitend in de tuin.

 Het is notabene een stuk minder qua wortelgedoe. Het zou kortom meer voor de hand liggen, dat het een slag sneller dan langzamer zou gaan. Ik ben bovendien de helft gepasseerd. Normaal gsproken kantelt een bezigheid dan van beginnen naar eindigen. Ook dat mist.

 Oeps .... zitten is het niet. In de benen, Aan de slag. Siësta kan straks, mocht er nog behoefte aan bestaan, als de goulash staat te garen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten