maandag 14 september 2020

Gemankeerd

 Het is geen spetterend begin van de week qua activiteit. Het zij zo. D'r zijn nog een paar dagen om opgang te komen. Het gedoe rond de kas is geen stimulans hierbij. Ik krijg er een beetje een sik van. Nooit goed. Maar de keuken is ondertussen wel weer opgeruimd. Morgen optijd het nest uit en dat met minder huishoudbeslommeringen, dat kan alleen maar beter uitpakken. Daar ga ik vooralsnog vanuit. De feiten zijn voor morgen.

 Tijd om me aan de tuin op te trekken voordat de muggen dat onmogelijk maken en het niet veel later te donker daarvoor is? Op zich is het een en al kalmte wat intern de klok slaat. Het is geen onrust waar ik iets mee moet. Maar ik heb eerder al eens geconstateerd dat dat ook weer niet alles is. Niet op dit moment. Niet als dat uren of dagen gaat duren. Voor vanavond vind ik het best. Glaasje mee en wat in de tuin struinen. Wie weet komt van het een wat anders.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten