zaterdag 26 september 2020

Afsluiter

 Nog één activiteit vandaag als middel tegen het volledig stilvallen en het instand houden van een zeker minimaal geloof ik mezelf. Ik denk, ik ga een 25 ltr-fles van de jaargang 2019 afvullen in handzame flessen. Tegelijkertijd zou ik het zwembad leeg kunnen pompen, bedenk ik me al schrijvend. Waarom niet? Zo sluipt er potentiële onvrede in je bezigheden. Doe ik dat leegpompen niet, zit ik straks met zo'n gevoel van wat best gekund had maar niet is gebeurd.

 Zit ik nou zo moeilijk in elkaar of is dat een algemener voorkomend verschijnsel? Gelukkig bedenk ik me net, dat ik maar één stopcontact in de tuinkamer heb en beide activiteiten stroom behoeven. Nu bestaan er T-stekkers en laat ik er een paar rijk zijn.. Lulkoek dus. Tijd voor daden. De woorden wachten maar ff.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten