maandag 21 september 2020

Lijnen

 De dag is weer voorbij. En nee, niet de hele dag lopen spitten. Van bij negenen tot kort voor eenen, bijna 4 uur bezig geweest, pauze gemaakt rond half elf en naarmate de ochtend vorderde moest ik me meer en meer bij de les houden. Maar op het laatste moment niet bij voorbaat de mogelijkheid omzeep geholpen om er morgen wat dit perceeltje betreft een punt achter te zetten. Ik ben op schema blijven liggen. Niet uit- maar ook niet ingelopen. Vier lijnen zijn vandaag gedaan en vier zijn er morgen nog te doen.

 Acht dagen. Acht!! Dat betekent, dat ik nog ruim twee weken mezelf moet overtuigen van het nut en de lol van spitten op stukken, waar dat jaren niet gedaan is. Geen idee of ik dat op eenzelfde aaneengesloten serie dagen voor elkaar krijg. Moet van de week bijv. naar Sibiu. Is het dan slim om dat direct na morgen te doen of is het slimmer om het een dag door te schuiven en ik eerst de kop van het volgende braakliggende veldje afhaal? Ik neig naar het tweede alternatief maar laat de beslissing over aan de slaap van de komende nacht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten