dinsdag 15 september 2020

Vervolg

 Dat gaat wel een week en misschien wel meer kosten, maar de kop is eraf. Een week betekent een strekkende meter per dag. Benieuwd of me dat gaat lukken. Het is een emmer wortelzooi per twee lijnen spitten. 7-8 rijen spitten voor die ene meter. Maar zo'n begin doet goed. Dat je ziet dat je de aaneengesloten vlakte onkruid weet te doorbreken. Volgend jaar weer minder maaien.

 Ik ben benieuwd hoeveel nwe perceeltjes er dit jaar bijkomen. Ik ga me niet aan een voorspelling wagen. Dan valt het weer tegen als blijkt, dat het bedachte aantal niet gaat lukken. Laat ik het op meer dan één houden. Dat is al bijna een gewaagde stelling, maar ik durf 'm aan.

 Traag maar gestaag. Het blijft wennen, maar het werkt. Vastbijten. Volhouden. Niet wanhopen. Einddoel niet uit het oog verliezen. Alsof ik nog 20 jaar te gaan heb en tegen die tijd nog steeds vrolijk de tuin in strompel ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten