dinsdag 29 september 2020

Spelen

 15 uur en 35 minuten en het spel is uitgespeeld. Drie avonden bezig geweest voor nog geen 4 euro. Kom daar maar eens om bij bioscoop, theater of  concert. En wat schets mijn verbazing ... ik heb het spel in feite verkloot. Tja, kan het niet anders zeggen. Zelfde euvel als bij de Witcher 3. Te zeer de focus op het realiseren van het einddoel. Bij de Witcher loopt je dan op een gegeven moment vast, omdat je bepaalde zijpaden niet bewandeld heb of niet voldoende zooi verzamelt. In The Room 3 werd me aan het eind fijntjes verteld, dat ik voor eeuwig in een doolhof zal blijven vertoeven. Dat resultaat heet 'Imprisoned'. Er zijn nog drie andere mogelijkheden (Escape, Release and Lost) waarvan de eerste twee beter en de laatste nog slechter is dan mijn resultaat.
 
 Het gaat om extra's die uiteindelijk meer opleveren dan het halen van de eindstreep. Het was me al opgevallen, dat er voor mijn gevoel mogelijkheden onbenut bleven. Nou dat zijn dus de extra's waar het om gaat en die de verschillen maken afhankelijk van je keuzes. Eigenlijk mag ik niet klagen. Ik zal me er niet direct morgen op storten en het gaat ongetwijfeld (lijkt me) geen 15 uur meer kosten maar het spel hoeft niet direct opgeborgen te worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten