woensdag 23 september 2020

Ontspit

 Ook zonder spitten komt een dag aan z'n einde. Andere dag? Ja en nee. Druk met keukendingen geweest en natuurlijk lang niet gedaan wat ik me bedacht had. Maar zowel de vlierbessen als de mini-tomaten verliezen op het ogenblik hun sappen. Van de een vang ik het op, van de ander laat ik het in de atmosfeer verdwijnen. Misschien komt het straks alweer retour idvv regen.

 Alles is anders vandaag, ook het weer. Het is absoluut niet meer zo aangenaam zonnig als het weken is geweest. Helaas, was leuk geweest tot twee dagen voor de Kerst en dan ineens een meter sneeuw. Niet van die lullige, mndn durende overgangen. Dan 2,5 maand winter met stevige kou en minder sneeuw en half mrt weer 25+. Waar blijft die opwarming van de aarde??

 Het wordt straks spitten tussen de buien door. Ieder perceeltje in een ander teken. Achter het volgende zit bovendien een stok achter de deur. Het moet het tulpenveldje voor Mariana worden. Dus heb ik maximaal tot eind oktober. Ik zal niet automatisch zeggen, dat dat tijd zat is. Laat ik hopen, dat ik aub niet een dergelijk tijdspanne nodig ga hebben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten