dinsdag 8 augustus 2017

Veelgevraagd?

 De fantasie van vannacht betrof een verdubbelaar. Een soort zak waar je iets in kon stoppen, wat dat perfect gereproduceerd werd. Op de een of andere manier lukte het me om ook de verdubbelaar te verdubbelen. Vreemd genoeg kan ik me een hoop zaken bedenken, die ik accuut zou verdubbelen, maar beperkte ik me in mijn droom tot het verdubbelen en uitserveren van gerechten. Iets waar me de zin van ontgaat. Wat probeerde ik hier mezelf duidelijk te maken?

 Onrustig nacht trouwens. De rust is een beetje over z'n top heen. Er dringt zich weer vanalles op van alle kanten. Het mag dan wel 'als vanzelf' lijken te gaan, maar uit zichzelf gaat niks. Het is helaas geen 5-sterren toestand hier. Misschien qua voorzieningen wel, maar de service laat danig te wensen over. Jammer, want de smaak van het niksdoen had ik snel te pakken. Alleen maar doen waar ik zin in heb, bedoel ik dan.

 Ach, leven, rozen, etc. Zou het mogelijk zijn dat de omstandigheden het me ooit naar mijn zin zouden kunnen maken, mochten ze daar de intentie toe hebben? Ik vrees van niet. Ik zie mezelf niet als wispelturig, maar erg recht toe, recht aan ben ik op dit vlak nou ook bepaald niet. De omstandigheden zouden mijn humeur moeten weten in te schatten voordat wisselingen hun beslag krijgen. Eigenlijk een dag of wat voor me uit lopen.zodat ze weten in welke richting ze de rode loper moeten uitrollen. Erg hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten