zondag 20 augustus 2017

Raadsel

 Dat je na het wassen met een oneven aantal sokken zit, zal niks exclusiefs van mij zijn. Dat je in ene een broek niet meer kunt vinden, heb ik echter nog niet zo vaak gehoord. Zou ik Mariana zijn met mijn kleren verdeeld over twee huizen en meerdere kasten, dan zou ik erop vertrouwen het kledingstuk ooit wel weer tegen te komen. Bij die ene meter kastruimte waar mijn spul ligt en hangt is echter een blik voldoende om te zien wat aanwezig is en wat niet.

 In theorie kon ie na z'n wasbeurt in 24 zijn blijven liggen, maar ook daar niks. Dan de koffer, nog niet opgeruimd want snel weer nodig, maar die is leeg. Dus bedacht, dat het vrijwel onmogelijke waarschijnlijk is gebeurd en ik het ding in Utrecht in de hotelkast heb laten hangen. Het duurde een paar dagen, maar daar zeggen ze niks gevonden te hebben. Hoe verdwijnt zoiets dan?

 Vandaag om te beginnen alles netjes wegleggen en ook in 24 nog een keer goed kijken. Levert dat niks op, dan zou ik niet weten, waar ik het nog zoeken moet. Heeft Utrecht dan 'gelogen'? Kent Coves een broekendief? Bestaan er toch kaboutertjes? Of ben ik tijdelijk broekenblind? Eerst maar eens goed, echt goed, beter kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten