vrijdag 11 augustus 2017

Lijntje?

 De meneer van de trap tegen het lijf gelopen. Hoeveel mndn geleden is dat nu alweer? Een verhaal, een van de verhalen zonder end. Een hoop bla-bla natuurlijk. Wetende waar hij allemaal mee bezig is in zijn werk en leven, geloof ik 'm direct. Maar mijn belang zit in het verkrijgen van die trap richting de tuinkamer. Èn ik moet er al helemaal niet aan denken in een tweede 'kleermakersverhaal' verzeild te raken. De man is aardig aanbetaald en ik heb wel iets gezien, wat het begin van de trap moest zijn, maar ik heb toen in Frankrijk zelfs regelmatig dingen gepast, terwijl dat uiteindelijk geen kledingstukken heeft opgeleverd.

 Voorlopig heb ik er nog geloof in, maar terug uit Parijs toch maar direct mijn licht in zijn werkplaats opsteken. Voor de winter lijkt het me handig om de losse ladder vervangen te zien door een vaste trap en eenvoudig binnenshuis toegang te hebben tot alle kamers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten