zondag 6 augustus 2017

Slapend

 Gedroomd over een school waar je kon leren vliegen. In de klaslokalen werd met kracht lucht omhoog geblazen en daar kon je dan je vaardigheden op bijschaven. Afhankelijk van je vorderingen hing je dan hoger èn nonchelanter ergens tussen de bodem en het plafond. Niet zo moeilijk te duiden beeld. Ook dat ik tussendoor iemand moest ontmoeten en dat eerst in mijn oude lagere school was en vervolgens in het noodgebouw, waar ik de middelbare school in heb doorlopen, is niet moeilijk plaatsbaar in de kaders, waarbinnen zich momeneel mijn leven afspeelt. Maar leuk gebracht. Aardige draai aan gegeven.

 Verder een goede, ietwat zweterige nacht achter de rug. Raak ik ooit bijgeslapen? Tegen de ochtend heerlijk liggen rekken en strekken. Weer zoiets dat de laatste dagen ineens zijn kop op steekt na tijden weer weg geweest te zijn. Voor de buitenwacht lijkt het me vervelend als iemand aan de lopende band z'n vooruitgang van de daken loopt te schreeuwen, maar persoonlijk krijg ik ff niet genoeg van het constateren van de meevallers in de voortuitgang. Een beetje intern tegenwicht tegen al de gal van de voorbije jaren en een buffer opbouwen voor wat ongetwijfeld nog/weer komen gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten