zondag 25 juni 2017

Rustdagen

 Dank een vriendin hoef ik me Bocelli niet aan te doen. Op Rieu in Maastricht 2014 kan ik nog wel een paar jaartjes teren. Bovendien is het goed, dat Mariana af en toe iets onderneemt zonder daarbij aan mijn handje te lopen. Alleen dingen ondernemen zal er wel nooit inzitten, hoewel ze volgens mij door Nederland heen getourd heeft als een dolle in de tijd dat ze er werkte en nooit gehoord heb dat dat in gezelschap was.

 Volgens mij is Mariana het ideale type voor een groepsreis. Zet haar met een groep wild vreemden bij elkaar en binnen een paar minuten kletst ze met iedereen. Onze verschillen kunnen niet groter zijn. Maar hier op het platteland slaat dus rust de klok. Ik heb haar tot een extra dagje Cluj kunnen verleiden. Dus het rijk alleen tot ergens in de loop van dinsdag. Mariana kennende zal dat laat zijn. Er is altijd nog wel iets, dat nog wel ff gedaan kan worden, voor dat 'het' over is.

 Ik ben dan wel weer benieuwd naar de ongetwijfeld of beter gegarandeerd enthousiaste verhalen en wat hen ws aan bijzonders gaat overkomen. Ook zoiets waar Mariana een abonnement op heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten