donderdag 8 juni 2017

Badkamerkunst

 Tussen de Sammy-beslommeringen door de laatste onderdelen voor de badkamer geregeld. Klinkt alsof je dat ff doet, maar dat bleek na het nodige uitstel, ik beken, ik geef toe, alsnog weken en weken te duren, terwijl het toch maar om een paar stukjes glas ging. Gelukkig kwam daar vorige week wat meer vaart in en ineens bleek het vandaag zo gepiept.

 Een beetje achterdochtig werd ik er wel van, maar dat heb ik na wat wikken en wegen maar gelaten voor wat het is. Veertien stukken glas, boekenrek-idee van diverse lengtes met de nodige dragers voor een bedrag, dat in de 100'den euro's ging. Wat terug rekenen, bracht het me op het equivalent van twee glazen deuren, die dank verkeerd denk- en rekenwerk nou achter ons prachtige bed staan te verstoffen. Die kostte ongeveer het dubbele. Dus, dat zal wel goed zitten.

 A.s. maandag wordt het zooitje opgehangen. Dat gaat dan ineens overdonderend snel. Nu rap zien of de montageplekken leidingvrij zijn. Geen zin in geëlektrocudeerde monteurs of waterspuwende badkamermuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten