maandag 19 juni 2017

DA

 Moe, moe, moe en moe van het wachten op de dierenarts. Gisteren was ie wonderwel vroeg, ergens net na zevenen. Nu is het bijna half tien en dat niet 's ochtends. Moet ik nu werkelijk geloven, dat die man van vanochtendvroeg tot nu, aardig gevorderd in de avond bezig is met huisbezoeken van mensen met een diergeneeskundige behoefte?? Ik weet niet. Ik kan me dat moeilijk voorstellen. Behalve dat men hier eerst zo lang mogelijk zelf aanklooit, is het nou niet zo'n dichtbevolkte toestand. Nu hebben wel een hoop mensen paarden, koeien en/of varkens, maar daarvoor zijn de dierenartsen zeker met z'n drieën en eigenlijk niet geïnteresseerd in de zogenaamde kleine huisdieren.

.... Onderbreking ....

 Met verontschuldiging notabene - heb ik hier nog nooit gehoord- voor de late komst is de beste man langs geweest. Nu drie dagen niks. Zou prettig zijn als dat ook rust en voortgang zou betekenen. Ik zie het na de nacht weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten