zaterdag 21 november 2020

Zoekende

 Is het verloren gevoel van gisteren of is het een verse versie van vandaag? Voor de gevolgen maakt het weinig uit. Ik loop niet over van enthousiasme voor het invullen van de dag. Voel meer voor een retourtje onder de wol. Daar gaan we niet aan toegeven. Voor de rest weinig garanties. Als ik mijn blik door de kamer laat glijden, is d'r niks waarvan ik denk "Dat ga ik aanpakken". Sterker nog ik val al kijkende bijna in slaap.

 Het is weer niks qua fitheid. Vrg me af of het geen deel uitmaakt van een bepaald ritme en ik straks weer uitgeteld dan wel getrild in bed lig. Maar dat is een parallelle zijlijn en niet waar we vandaag mee aan de slag gaan. Weet ook niet wat dat wel gaat worden. Ik laat de dag maar z'n gang gaan en dan zien we wel weer. Achteraf vallen dagen als vandaag meestal best mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten