maandag 16 november 2020

Warrig

 Weeronline kan maar moeilijk met het weer van het moment omgaan. Had vandaag gisteren nog een veelbelovend 9 als waardering, is daar vandaag maar een vijfje van overgebleven. Je zou storm, regen, bliksem en donder verwachten bij een dergelijke inschaling, maar verder dan mist komen we niet. Mist en kou. Oké, geen strandweer maar gaan we de zon vandaag helemaal niet zien? Dat hebben we de afgelopen mistige tijd pas eenmaal gehad. Normaliter klaart het tegen het middaguur op en krijgen we nog een stel aangename uren.

 Door de weerwebsite op het verkeerde been gezet, had ik me vandaag een tuindag bedacht. Dat kan nog maar ik had de omstandigheden aangenamer ingeschat. Gehoopt. Misschien me eigenlijk stomweg voor de gek gehouden. Dit weer is er nu iets van twee weken of bijna tenminste. Ik had kortom beter kunnen weten. Daar heb je geen weerwebsite voor nodig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten