vrijdag 13 november 2020

Herschikken

 Een huishouddag. Ik voel het aan mijn water. Had dat gisteravond al kunnen weten, toen ik het met de kruidenkast op de heupen kreeg. Ik wil eindelijk mijn werkruimte terug in de keuken. Tijd om al die 'uit de weg' gezette zooi, die desondanks niks anders doet dan in de weg staan, maar dan in de keuken, definitief uit de weg te ruimen. Weg gooien, verplaatsen, elders plek maken, etc. De aloude en alsmaar doorgaande stoelendans.

 Dat gaat eerst chaos worden. Waarna langzaam maar zeker de blijvertjes hun oude plek of een nwe plek krijgen toegewezen en uit het niets een zee aan ruimte ontstaat. Ja, jezelf voor de gek houden hoort bij het leven. Laat ik inzetten op een beter overzicht en meer ruimte dan nu het geval is.

 Het zal bovendien wel in meerdere rondes gaan. Het waarheen mag dan na een en ander aan geschuif duidelijk zijn, maar dat wil nog niet zeggen, dat die nwe plek ook direct beschikbaar is of überhaupt al bestaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten