woensdag 11 november 2020

Klassificatie

 Weer vergeet ik de kas bij het afronden van de tuinwerkzaamheden.Weet niet of ik het als een tuinwerkzaamheid moet zien of als een aparte, constructieklus. Het lijkt me het laatste. Maar maakt het zoveel uit? Wat uitmaakt is het wegvallen van de organisatie, die ik de aannemer in z'n maag had willen splitsen. De beste man verkeert meer in Cluj dan in Agnita vanwege zijn vrouw. Berichten via derden over haar toestand wisselen van 'Niet best' tot 'Niet goed, niet slecht'. Eerlijk gezegd vertrouw ik het niet, maar dat heeft verder weinig met de kas te maken.
 
 Nu moet ik met een van z'n werkers aan de slag en die komt klaarblijkelijk niet uit zichzelf naar mij toe om de nodige voorbereidingen te treffen. Moet er dus zelf achteraan. Materiaalhoeveelheden bepalen. Spul bestellen. Gewenste afmetingen uitzetten. Graven! Ik merk dat ik er alweer tegenaan begin te hikken. Daar moet ik deze keer maar doorheen bijten. Op zich lijkt het me aardig om de boel zelf aan te pakken. Maar dat is het idee. Uitvoering is een andere afdeling. Desondanks heb ik het vage vermoeden, dat ik deze week nog met de toestand aan de slag ga.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten