maandag 23 november 2020

Pré-advent

 Ik loop voor op het schema. De eettafel is ontdaan van alles wat er niks op te zoeken had maar er wel lag. Nu kunnen de kerstspullen naar beneden. Nee, eerst nog een boom regelen. Hopelijk hebben ze eindelijk zoiets in Agnita. De quarantaine van Sibiu zie ik verlengd worden en dan komt die boom er bij wijze van spreken pas op kerstavond.  Misschien is Médias nog een mogelijkheid als in Agnita zich niemand in dit gat in de markt stort.

 De boom en een drietal ramen lappen. De ramen in de keuken. Mijn territorium. Volgens mij hoeft het niet. Ze zijn niet schoon maar van enige zichtbelemmering is geen sprake. De op te hangen decoraties kunnen zonder problemen gezien worden van buiten en daar is het Mariana toch om te doen. Desondanks wordt er sterk aangedrongen op het alsnog lappen van de ramen. Zal er wel niet onderuit komen. De tweede keer dit jaar, volgens mij. Die andere keer zal ongetwijfeld Pasen zijn geweest. Ik ben te goed voor deze wereld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten