donderdag 21 mei 2020

HMK P324

 Klinkt als een geheime code in een spionageverhaal. Het is echter vele malen banaler maar daarom niet minder moeilijk om mijn handen op te leggen. Ik ben nu meer dan 3 mndn bezig om het spul te pakken te krijgen. Niet 24 uur per dag en ook geen 7 dagen per week, maar met regelmatige tussenpozen geef ik er weer een trap tegen aan.  Oplossen doet dat niks.

 Een Europese firma met een hoop vertegenwoordigers in vele landen. De mijne zit in Szeged. Dat is bij Timisoara net over de grens in Hongarije. Wat deze meneer (of mevrouw, maar die kans acht ik erg klein) met dit spul uit te staan heeft mag Joost weten. Hij een uitgebreide website vol van de meest ingewikkelde machines, hun toebehoren en onderdelen. Enkel in Hongaars. Niet de meest toegankelijke taal voor anders taligen. De zoekfunctie kent de code niet en op diverse emails is niet gereageerd.

 Amazon (de) biedt het spul aan. Niet in de door mij gewenste verpakkingshoeveelheden, maar oké. Alleen de aanbieders leveren niet naar Roemenië. Hetzelfde geldt voor Bol.com, voor de vertegenwoordiger van het spul in de Benelux, etc. Gisteren maar een mail naar het hoofdkantoor in Duitsland gestuurd. Zien of dat een reactie oplevert. Mijn Portugese tegelvloer schreeuwt bijna om weer een keertje een goede beurt te krijgen. Kom op Moeller hoe zit het met je Stone Care?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten