donderdag 26 december 2019

Weer(s)verbetering

 De prettige vrijblijvendheid loopt teneinde. Ze doen hier aan drie kerstdagen, maar daar ga ik me mooi niet mee bezig houden. De temperatuur duikt weer onder nul in de nacht. Prettig voor het lopen met de honden. Scheelt een paar kilo modder per laars. Na het weekeinde ook droog. Dat is misschien nog wel belangrijker ALS het in het weekeinde niet gaat sneeuwen. Dan gaat alles weer anders. De laatste 2 -3 houthakmiddagen zou ik wel graag afgerond willen zien.

 Het loopt allemaal vrij aardig op het houthakken na. Net vanmiddag een paar duizend ltr water uit het zwembad gepompt. Hoef ik me daar tot in het voorjaar niet meer mee bezig te houden. En zo passeert de ene klus na het andere klusje tussen het verzorgen van de innerlijke mens door. Volhouden zo. Maak er een goed voornemen van voor 2020. Dat jaar kan niet anders dan een hoop mooie dingen opleveren. Hopelijk zit daar ook iets voor mij tussen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten