maandag 30 december 2019

Reëler

 Vannacht door de 600 gezakt. Als de pageviewdaling de daling van een beursgraadmeter zou zijn, hadden inmiddels de nodige handelaren voor een vrije val uit een van de hogere verdiepingen van hun kantoorgebouw gekozen. Gelukkig zijn het slechts pageviews en heb ik geen last van springneigingen. Zou bovendien hooguit wat verstuikte gewrichten of gebroken ledematen opleveren.

 Het zakt nog wel ff door. Tegen de tijd dat de Italiaanse invloed ook uit de maandstatistieken is verdwenen, zal het aantal pageviews ergens rond de 400 hangen. Dat is het reële aantal. In feite maakt het weinig uit wat het aantal is, als het redelijk stug op een en hetzelfde niveau blijft hangen. Het zou moeten groeien. Het interesse zou moeten toenemen. Dat is wat je als blogger zou willen zien. Of dat bij mij ook het geval is.... Het blijft dubben. Maar dit jaar ga ik me daar niet meer mee bezig houden. Misschien wordt het mijn spraakmakende element voor 2020?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten