zaterdag 28 december 2019

Uit(ge)laten

 Lang genoeg vrijwillig opgesloten geweest. Ik wil er uit vandaag. Die Tv gaat vandaag niet meer komen. Het is weer eens hommeles met de bezorging. Neem een andere koeriersdienst mensen. Koop je iets in de winkel, ben je nog afhankelijk van een koeriersdienst.. Maar oké, ik had het ding gistermiddag op kunnen halen, als ik geweten had, dat het niet onderweg was. Communicatie ... maar je moet er zelf achteraan. Dat kan toch vele malen eenvoudiger.

 Maar soit, maandag weer. Vandaag gewoon benen strekken, neus buiten de deur steken, onder mensen zijn. Ik moest er vanochtend niet aan denken en nu verlang ik er bijna naar. De tegenstrijdigheden van een mens. Hoewel ... mezelf uitlaten of de honden zijn twee verschillende bezigheden.

 Al struinende een beetje kijken en klooien in en op markten. Hoewel er altijd wel iets op de boodschappenlijst voor Sibiu staat is er niks dat echt moet. Gewoon de paden in en rekken langs, registreren en soms verbazen over wat er zo al te koop is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten