vrijdag 27 december 2019

Score

 Ik denk, ik durf het nu wel aan. Met nog 4 dagen te gaan scheiden me 10 blogbijdrages van het totale aantal van vorig jaar en dat was het grootste aantal per jaar tot op heden. Tegen alle verwachtingen in gaat dat record sneuvelen. Het zullen geen enorme aantallen zijn waar het om zal gaan maar in elk geval meer.

 Ik ben door het jaar heen aardig heen en weer geslingerd mbt het wel of niet bezig zijn met aantallen van de bijdrages aan het blog. Om de een of andere, niet te verklaren reden moeten het minimaal 100 bijdrages per mnd zijn. Daar ben ik ondanks de dip in september ruim overheen gegaan. En nu dus ws ook over het eindtotaal. Positief puntje is, dat het minder meer zal zijn dat vorig jaar. Het vlakt af.

 Met het oog op het volgende jaar is er niks speciaal te melden. Geen speciale strevens. Geen voorgenomen afsluiting. Geen te verwachten draai aan het geheel. Gewoon zo verder tot het dood loopt. (Die vond ik wel leuk gevonden)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten