donderdag 19 december 2019

Beeld

 Bij thuiskomst gelijk de blu-ray aangesloten. Bij gebrek aan Tv de HMDI kabel van het Pc-scherm in de speler geplugd. Wilde zien of de onwillige Cd's nu wel gelezen konden worden. En of het Pc-scherm bereid was het eventueel geproduuceerde beeld weer te geven. Ja, dus. Niet alles werkte, omdat je de afstandbediening van de speler moet instellen op de Tv. Om dat nu voor het Pc-scherm te doen, leek me wat onzinnig.

 Maar prachtig beeld. André Rieu 'The Magic of Maastricht'. Mooi mijn Pc kwijt voor een uur of twee. Dat zal over een week of wat anders lopen.

 Wat me wel direct (weer) opviel was het uitzinnige enthousiasme en de lol, die de meute op het Vrijthof tentoon spreidde. Een massa die bovendien voor minstens 80% zo in de buurt van mijn leeftijd zat. Die man weet vreugde te realiseren. Ik weet niet, hoe ik dat het beste kan omschrijven. Ik vrees, dat ik het nog een keer aan den lijve ga ondervinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten