woensdag 30 oktober 2019

Treiteren

 Zou het de leeftijd zijn of schort het aan de keyboard-muis coördinatie? Godverju. Eerst al afgehaakt in zoiets simpels als Ori en nu lukt het me in The Witcher niet om een paard galloperend op de kronkelig weg te houden in een achtervolging. Een niet-afgemaakte Quest is mijn eer echter te na. Daar zijn 5 of 6 keer overdoen te weinig om me van mening te laten veranderen. Moet sowieso oefenen. Naar het schijnt zitten er ook paardenraces in het spel en als die over een dergelijk natuurlijk parcour gaan, kan ik winnen wel vergeten en volgens mij is winnen wel de bedoeling.

 Ja, zit, weliswaar tussen de bedrijven door, zo menig uurtje genietend te verspillen. Het blog schiet er bij in. Hoewel, dat valt mee. Een uur later lag ik in bed en weer wat uurtjes verder, begon het theater. Waarom en wat er tegen te doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten