maandag 14 oktober 2019

Opstomen

 Ipv energiek teruggekeerd van 'er ff tussen uit zijn' hoor ik meer onder het kopje 'Uitgeblust' thuis. Maakt niet uit. Voorlopig is dit, zover mij bekend, de laatste onderbreking van mijn eigen tijdsinvulling. Kan ik na twee weken eindelijk beginnen aan het herstel van vertrouwde routines. Als ..., maar daar ga ik geen gedachtenflard aan verspillen.

 Vanavond nog een paar moetjes en zien, dat ik eindelijk in de zg flow terecht komt en naast alle bekende en gewende routines tijd vind om het slepende spul een voor een af te handelen, te ontzenuwen, over boord te werken. Vrijheid! Op naar de gewenste lichtheid van het bestaan!! Ontdaan van ballast, geen betonblokken aan mijn voeten.

 Niet meer die loze voornemens, maar iedere dag een onderdeel uit kiezen en daar mee aan de slag gaan. Net als het bezig zijn ooit op de rails is gezet. Afronden zal wel niet altijd binnen een dag kunnen, maar wel er mee aan de slag gaan èn blijven. Ik ben het zat. Meestal is dat een goed teken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten