maandag 14 oktober 2019

Systematisch?

 Kwart voor negen vertrokken en vijf voor vijf terug thuis. En niks nie ergens rondgehangen of uitgebreid geluncht. Ben je gek. Een klef broodje in mijn mik gedouwd bij een tankstation. Wederom was gedoe rondom de gemaakte afspraak van 6 mndn geleden de oorzaak. Wat is het toch een genot, als je dat in een planningsprogramma kunt proppen en de kans klein is, dat je verkeerde data kiest of er, zoals nu, ook een verkeerd jaar bij zet.

 Gelukkig doen ze per saldo niet moeilijk, maar ik heb me toch wel even afgevraagd of ik nou gek was of zij weer steken hadden laten vallen. Gelukkig dat laatste, al weten ze d'r altijd weer een draai aan te geven om het mij in de schoenen te schuiven. Proberen het tenminste. Maar laten we wel wezen voor 330 Lei voor een half uur (ruim gerekend) wil ik ook wel een per étages naar beneden komen, al is het mijn dag eigenlijk niet. Dat zijn gewoon Franse prijzen.

 Nu staat de volgende afspraak op 14 april volgend jaar met het vriendelijke verzoek, dat ff vooraf per email te controleren ..... te gek voor woorden, als je het mij vraagt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten