Eerst een niet-ontvangen rekening. Vervolgens een telefonische medewerker die verkeerde info verstrekt. De aanmaning voor afsluiting op 11/09 zit bij de post, die we na de vakantie ontvangen, terwijl we de 14e pas zijn vertrokken. Gas is ondertussen afgesloten. Behalve betalen moet de leiding ook geverifieerd worden. Had in augustus 2018 moeten gebeuren, maar zag ik niet zitten. Ander verhaal, maar komt er nu bij. Dat verifiëren wordt gedaan door een apart netwerk van bedrijfjes. Iets tussen gasbedrijf en installatiebedrijven in. Soort verborgen werkeloosheid, volkomen overbodig maar verplicht, geldklopperij, etc. Maar dat is dat andere verhaal, waar ik het net al over had.
Meneer voor onze regio maandag gebeld. Of was het dinsdag? Maakt niet uit. Afspraak gemaakt. De volgende dag geen meneer, want een of ander vaag verhaal over verandering van het registratieprogramma en dat verhaal kwam donderdag weer en vandaag nog steeds. Gewoon op paier constateren, dat alles in orde is, kan blijkbaar niet meer. Net zoals mensen ook geen koffie meer kunnen zetten als de elektriciteit uitvalt. Het bestaan van filters of een moka is uit de herinnering verdwenen. Ondertussen geen warm bad maar hooguit, bij dringende behoefte een koude douche.
Morgen is het zaterdag, dus voor maandag geen gebadder. Ik verdenk die man van dwarsliggerij. Hij voelde zich vorig jaar weggestuurd en zal ons dat wel ff laten voelen. Geen idee of dat idee klopt. Hij maakt zich hoe dan ook niet populairder hier.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten