maandag 21 oktober 2019

Cruciaal?

 Weekje van de waarheid? Een poging daartoe zou niet verkeerd zijn. Oude koeien bij de hoorns pakken en in de sloot kwakken, waar ze jaren geleden al hadden moeten liggen. Alles met gewenste afstand en noodzakelijke betrokkenheid. Een extra twist in een al rijkelijk gevulde cocktail. Eerst doen waar ik mee begonnen ben, dan proberen waar ik mee gestopt ben, vervolgens aanpakken wat meer recent is blijven liggen en tenslotte aarzelend maar onverschrokken het vervaagde terrein op van de langslepende zaken. En dat alles met een dagelijkse routine. Ik bedoel regelmaat. Routine is het niet en gaat het aub ook niet te worden. Het is net de bedoeling, dat er punten worden gezet, geen routines ontwikkeld. Hooguit een tijdelijk routine van het zetten van punten.

 Geen schema's, geen planning anders dan dat iedere dag iets van alle vier de terreinen aan bod komt. Zal me benieuwen waar ik bij de langslepende zaken als eerste mijn tanden weet in te zetten. Heb nog geen idee. De andere drie terreinen zijn voor vandaag al vastgelegd. Nog een koffie en aan de slag

Geen opmerkingen:

Een reactie posten