vrijdag 25 oktober 2019

Revisie?

 Ook vandaag weinig gelul, vrees ik. Prachtige dag wederom en het derde perceeltje èn de keuken hebben recht op een portie aandacht en inzet van mijn kant. Lijf houdt zich wonderwel goed (afkloppen!). Het is echt alsof het oude vertrouwde bewegingen heeft teruggevonden. De roest en het vuil tissen de raderen vandaan is gedraaid en ergens zelfs de olietoevoer is gereanimeerd. Zien hoe dat volgende week bij het houthakken gaat. De laatste keer is volgens mij zeker twee jaar geleden. Misschien geen slecht idee om daar gelijk een hele dag mee aan de slag te gaan. Akelig verstandig, maar in feite meer fysiek bepaald dat op gedachtmatige overwegingen.

 Er komt meer en meer leven in mijn persoonlijke brouwerij. Dat het zo door mogen gaan. Ongestresst de loze uurtjes vullen met min of meer zinvolle bezigheden. De herleefde interesse in computerspellen is zo'n minder zinvolle activiteit, maar als het de trein in beweging houdt, is dat mooi meegenomen. Niet à la Dishonored_2 of ETS2 er hele dagen en het grootste deel van de nacht induiken. Van alles wat en van niks alles. Zover is het nog lang niet, maar de zijlijn is voor het moment verlaten. Zien waar ik mezelf vandaag mee verras.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten