zondag 27 oktober 2019

Oranje

 Een wortelafkeer is het zeker niet, maar enige terughoudendheid tov het enthousiasme van gisteren is zeker aanwezig. Kortom het zou moeten lukken. Wordt een lange dag. Eerst natuurlijk ruimte maken in de keuken. Dat spreekt vanzelf. Vervolgens is het aan mij, mezelf en de omstandigheden om resultaat voor elkaar te krijgen.

 Het enige beeld wat me steeds weer voor ogen staat als ik aan het werk denkt, zijn schreeuwend-oranje stukjes wortel in een glazen pot. Het beeld staat haast op mijn netvlies gebrand. Je zou bijna denken, dat ik ervaring heb en dat beeld daarvan is blijven hangen. Die ervaring heb ik echter niet. Nooit opgedaan. Nooit mee bezig geweest. Het is allemaal nw en mede daardoor oa redelijk aantrekkelijk om aan te pakken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten