vrijdag 11 oktober 2019

Bemoeienis

 Grrr. Updates. Ik heb er een hekel aan. Waarom kan een programma niet zo gemaakt worden, dat je na installatie niks hoeft, tenzij je veranderingen aanbrengt in/aan het systeem. Alles wat dat betreft uit te schakelen is binnen Windows ook uitgeschakeld. Maar Windows is niet stom. De ondersteuning heeft een tijdelijke geldigheid en vervalt op een zeker moment, als je de noodzakelijk geachte updates niet installeert. Hoe het dan verder gaat, heb ik nog niet geprobeerd. Vanavond maar weer een update gedraaid en prompt is mijn toetsenbord van slag. Mag ik weer gaan uitvissen waar dat aan ligt.

 En dat is nog iets wat direct opvalt. Erger zijn al die onderhuidse zaken, die Windows iedere keer weer meent te mogen wijzigen naar eigen inzicht. Heb er een hekel aan, hartgrondig. Maar dat had ik al gezegd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten