donderdag 17 oktober 2019

Herpositioneren

 Anderhalve week verloren, een overvolle wasmand en minder gedaan in de tuin dan mogelijk was geweest met het prachtige weer van de voorbije dagen. Echt inhalen doe verloren tijd niet. Ik ben nu waar ik vorige week dinsdag of zo had kunnen zijn. Normaal niet iets waar ik mee bezig ben. Nu kwam wel erg veel bij elkaar op het totaal verkeerde moment. Maar gehad is gehad. Dat zal ik maar direct afkloppen.

 Nu die nuttige(ere) besteding van de avonden nog. Net als het slepende spul ga ik me daar volgende week over buigen. Morgen nog mijn handen vrij voor de tuin. In het weekend de wasmachine achter de vodden aan zitten en indien weertechnisch nog steeds mogelijk tussendoor in de tuin verder.

 Valt weinig te beleven op dagen als deze. Geen overmatige zwarte gedachten al is zo'n onwillig lijf nou ook geen uitnodiging om vol overtuiging en vrolijkheid de toekomst tegemoet te zien. Het zat in elk geval niet het bezig zijn met het volgende groeiseizoen in de weg. Dan praten we toch over mndn verderop. Er waren tijden dan was de volgende week me al een brug te ver. Soms goed dat dingen voorbij gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten