zondag 9 december 2018

Re-design?

 ... Loop in soort winkelstraat, oud centrum met veel winkels te zoeken naar iets, wat ik niet kan vinden. Tref mensen, bekenden of misschien wel familie die net ergens van terug zijn gekomen en mijn aandacht willen. Ik wimpel geïrriteerd af en loop verder. Heb een tas in mijn handen (KPNgroen) en blijk naar een soort lamp te zoeken. Vind winkel met lampen maar binnen niet de juiste lamp. Iets TL-achtigs. Ondertussen blijft iemand van het gezelschap me volgen en probeert haar verhaal te doen. Ik ga verder met zoeken en merk in een volgende winkel, dat ik mijn tas niet meer bij me heb. Ik ga terug maar geen tas te vinden. Loop naar buiten, probeer me te bedenken, waar die tas zou zijn, kom in achterafsteegjes terecht en wordt bedreigt. Men wil me meenemen ergens heen, ergens voor. Waar of wat wordt niet duidelijk, wel dat ontkomen er niet in zit ....

 Geen onbekend thema. Wel een a-typische setting en die bedreiging aan het eind is volgens mij ook nieuw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten