dinsdag 25 december 2018

25ste

 Ook eerste Kerstdag stikt het van de toeristen in de voor de handliggende delen van de oude binnenstad. Ik zou niet vies zijn geweest van een rustdag. Jammergenoeg mis ik een beetje de café's. Op de een of andere manier had ik me die bij Praag bedacht. Misschien luistert het niet zo nauw, maar als iets zich presenteert als 'restaurant', ga ik er niet op een koffie zitten om mensen te kijken en misschien te bloggen.

 Dus maar naar buiten en weer de benen strekken. Dat was sowieso Mariana's plan, maar alleen d'r op uit, gaat haar toch maar moeilijk af. Op tijd terug voor een massage (Mariana) en kan ik proberen de afgelopen dagen van me afschrijven ..... wat lijkt te lukken.

 Vanavond weer aan tafel aan schuiven. Ditmaal in het restaurant van het hotel, wat het niet voor minder schijnt te doen dan waar we zondagavond waren. Het Kerstmenu, waar de meeste mensen gisteravond de deur voor zijn uitgegaan. Nog geen trek, maar dat komt wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten