De rij bij de service-desk was overeenkomstig lang. Vijf medewerksters die soms snel klaar waren, soms langer bezig waren met één iemand dan wij in de rij stonden en voor de rest redelijk wat tijd kwijt waren aan omboeken. Ook voor hotel, taxi en maaltijden werden 'vouchers' gegeven. Duur grapje, maar voor het 'echte' werk (de no-show in Praag en eventueel de vlucht) mag ik zelf achter Lufthansa aan.
Eerst op de luchthaven iets gegeten en gedronken en vervolgens de taxi naar het hotel genomen, ergens tussen vliegveld en München in. Een soort Van der Valk, groot, ruime kamers maar compleet sfeerloos. Maar wat maakt het uit voor die ene nacht. Blij dat ik in bed kon kruipen en ook niet idioot vroeg op hoefde, omdat de service-desk medewerkster, die ons heeft geholpen, ons een wat latere maar directe vlucht naar Praag aanbood. Geen geëmmer over Frankfurt. Je zou verdorie nog een keer in zo'n vertragingscyclus terecht komen of de aansluiting missen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten